Tema: Re: ORLEN Kryzkalnis .Savitarna, duju pildymas ir operatores elgesys :(
Autorius: eex
Data: 2009-07-21 20:03:24
o tai tu nepili savo masinai pritaikytu tech. skysciu???? as tai visada pilu
tik opelini benzina, opelini tepala, opelini stiklu plovikli..... :))) na
suprask, o kaip nustatysi, pas mane "opelinis" benzas ar ne? :) ok, sugedo
garantine masina, tai dabar reikia analizus imti, kad nustatyti "opeliniai"
skysciai ar ne? :) uzsipipintu cia servisai su visom tokiom laboratorijom :)
manau, kad gamintojas konstruoja masina remdamasis esamais rinkoje
produktais, kuriuos zada naudoti gaminyje.
o su dujine iranga paprasciau tuo klausimu - papildomu vamzdeliu priraityta
arba ne. kad ir isimsi iranga, visitiek liks "sen bei ten palopyta" :)
ir apskritai noriu pasakyti kad esu uz tvarka. o ne taip, kaip dabar yra -n
metu neleisdavo piltis paciam lpg, dabar lygtais jau ir reikia paciam
piltis, lygtais ne, nu zodziu tvarkos nera, visi pikti a tolko jokio.