Tema: Re: ORLEN Kryzkalnis .Savitarna, duju pildymas ir operatores elgesys :(
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-07-21 16:44:51
> mano nuomone problema yra tame, kad lpg uzpylimas nera vartotojui patogus,
> na analogiskas benzui. ne tik kad nepatogus, bet ir daug visokiu niuansiu,
> po kuriu gali baigtis blogai.

Automobilis ishvis toks daiktas, su daug niaunsu, po kuriu gali baigtis
blogai.  Laikykime, kad turime kazkokia pavojingumo skale. Ir jos nulis
tegul bunie benzino uzpilimas, o 100 laipsniu - duju uzsipilimas. IMHO
automobilio uzvedimas rakteliu ir pajudejimas ish kiemo pagal  shia skale
jau turetu siekti kokius 500. Tai dabar neleist shoperiui net pirstelet ?