Tema: Re: ORLEN Kryzkalnis .Savitarna, duju pildymas ir operatores elgesys :(
Autorius: Eex
Data: 2009-07-21 16:52:50
matai, automobilis kaip gaminys (galutinis produktas) yra kaip cia pasakius,
neatsitiktinis produktas. gamintojas sukiso kruva pinigu, laiko, darbo kad
jis toks gautusi. jo kurybos procese imituojamas labai daug visokiu
variantu, kaip jis bus eksploatuojamas. kas bus jei soferis pirstels, kaip
greitai issivedins salonas. o kas bus jei pro langa prilis puse salono, kas
bus jei vietoj benzo prisipilso dyzelio, kas bus jei deganti degtuka imesi i
baka, kas bus jei pradursi baka ir atsiras skierka... zodziu pasekmes daug
maz zinomos, ir stengtasi padaryti, kad butu kuo neskausmingiau zmogui,
aplinkai, masinai.
taciau duju irangos montavimas, kaip maitinimo saltinis masinai nera
numatytas komplektacijoje. na taip pat jei i koki ferari isidetum dyzelini
motora (savavaliskai), ir suktum galva, kodel cia man netraukia biski.
tiesiog gamintojas tokios komplektacijos nera bandes ar numates galutiniame
produkte.
principe duju dejimas i auto turi buti draudziamas...