Tema: Re: ORLEN Kryzkalnis .Savitarna, duju pildymas ir operatores elgesys :(
Autorius: Eex
Data: 2009-07-21 16:19:53
ne, nu nelyginkit duju uzpildymo su benzo uzpildymu. benzo uzpildymas kur
kas user friendly nei kad duju (pats procesas). va todel ir problemu kyla.
niekas nekalba apie paciu skysciu pavojinguma ir elgimasi su jais (apsipilt
benzu galva ir uzsidegt pvz).
pacia duju slanga reikia fizines jegos uzdet/nuimt (na kokia moteriske gal
tikrai nepajegia). plius 95proc visu uzdujintu masinu yra su idetomis
irangomis vietiniuose garazuose. tai reiskia, kad auto gamintojas tokios
kuro kombinacijos o taip pat ir eksploatacijos nera numates, ir pasekmes ka
nors atlikus ne taip nera zinomos.
todel ir reikalingas operatorius, kuris istiesu butu praejes kursus beigi
turi popiera, ir zino, kaip ta operacija turi buti atliekama, kada negalima
pilti kuro, o kada galima, ka daryt jei eina per sonus arba dar koks biesas.
asmeniskai man tai patogiau paciam piltis vien todel, kad nereikia ten kazko
iskvietineti ir laukti kol ateis. atvaziavai, uzsipylei, susimokejai ir
viskas.