Tema: Re: ORLEN Kryzkalnis .Savitarna, duju pildymas ir operatores elgesys :(
Autorius: Povilas
Data: 2009-07-21 14:58:08
> tai tipo vakaru europoi is kazkur ta garantija gauna, o pas mus vat
> neiseis is principo ...?

Bent jau esu linkes tiketi,kad "na ura" ten tech.apziuros nepraeisi ir
ypac,jei yra imontuotos dujos!

P.S.Sustojau ir as tos Knistijos ar Kristijos koloneleje,nes ten yra
kavinuke ir sedome su vaikais pavalgyt.Ir del idomumo pakalbejau su tos
kolonkes operatorium.Tai jis pasake,kad jau ju koloneleje 2 klientai
nusisvilino rankas,o vienas ju jaunas operatorius taip nudege,kad net oda
nuejo nuo ranku.Todel dabar jie,del sventos ramybes,nueina ir uzpila dujas
patys + pritaiko ta nuolaida.
Man sioje veitoje labai idomu kas liktu atsakingas,jeigu tas rankas
nusisvilintu koks teisininkas?