Tema: Re: ORLEN Kryzkalnis .Savitarna, duju pildymas ir operatores elgesys :(
Autorius: Eex
Data: 2009-07-21 16:28:01
na degalines manau labai noriai atsisakytu lpg kaipo prekes. bet pinigeliai
gi kapsi....
mano nuomone problema yra tame, kad lpg uzpylimas nera vartotojui patogus,
na analogiskas benzui. ne tik kad nepatogus, bet ir daug visokiu niuansiu,
po kuriu gali baigtis blogai. o operatorius nepakisinejamas niekur. jei jis
laikosi visu numatytu instrukcijoje reikalavimu (atidaryt kapota, patikrint
dujines irangos dokumentus, islaipint keleivius ir pan.), tai jokios
nelaimes is principo negali atsitikt (apie piktybiskus bajerius aisku
nekalbu).