Tema: Re: ORLEN Kryzkalnis .Savitarna, duju pildymas ir operatores elgesys :(
Autorius: a
Data: 2009-07-21 17:14:12
Eex brought next idea :
> taciau duju irangos montavimas, kaip maitinimo saltinis masinai nera
> numatytas komplektacijoje. na taip pat jei i koki ferari isidetum dyzelini
> motora (savavaliskai), ir suktum galva, kodel cia man netraukia biski.
> tiesiog gamintojas tokios komplektacijos nera bandes ar numates galutiniame
> produkte.
> principe duju dejimas i auto turi buti draudziamas...

o duju irangos gamintojai principe yra tik saltkalviai kurie
vambzdelius suraito ir neideda laiko, patangu beigi lesu kad
issiaiskint kaip ju iranga veiks vienokioi ar kitokioi situacijoi ...

principe auto gamintojai labai noretu, ad butu uzdrausta pilti ne ju
gamybos tepalus, ne ju gamybos langu plovimo skysti ir zvakes ne ju
gamybos isukineti. o labiausiai jie noretu kad nutu is principo
uzdrausta pilti ju nesertifikuota benzina nes nesertifikuoto ipylus
biesas zino kaip ten tas ju automobilis gali pradeti elgtis...