Tema: Re: ORLEN Kryzkalnis .Savitarna, duju pildymas ir operatores elgesys :(
Autorius: servisas
Data: 2009-07-21 14:24:08
Na, as ziuriu taip:
1. Moteriskes ilgais nagais bijos piltis duju (o ir trumpais manau nelabai
patiks), isvada- dujofikuotu moteriskiu mazes, tuo paciu mazes ir duju
paklausa. Pagal rinkos desnius- dujos turetu pigt.

2. Kadangi nera shinkoriaus, tai nereikia jam moket algos uz pilstyma. Todel
isvada- dujos turetu pigt. Ir toje nurodytoje Kvistijos koloneleje radau
labai aki dziuginanti uzrasa "pilantis dujas patiems- nuolaida 13 ct"

Taip, kad kaip daznai buna- vieniems blogai, uztai kitiems gerai.