Tema: Re: Patogus 7vietis
Autorius: R.S.
Data: 2009-07-20 08:48:17
Antros eiles nebandziau apsukineti bet man rods kad jos neapsisukineja ...ir
jauciu kad tikrai ne nes ten jos tvirtinasi su tokiu kabliu kur apsukus
nemanau kad yra kur uzkabint... bet kas liecia sedyniu ismontavima tai
pasaka 2 minutes ir sedyniu salone nera... :) kas liecia 2-2-3 yra tikrai
patogiau... vaiksciot gali po visa salona nekliudomas... pas Voyager patogu
tai kad tarp 1 eiles sedyniu nera jokio "kelmo" kas leidzia be problemu
patekti ant 2 eiles sedyniu.. tai patogu kai yra mazas vaikas... ir jei
prisiparkuoji kur nors kur kliudo atidaryti priekines duris.. bo galines
nuvaziuoja i sona... As 3cios eiles sedyniu nesivezioju jau koks pusmetis...
tai nepatogu gal vezant daugiau xebros...  bet susikraunu daug mantos
uztat..  o jei vaziuoja daugiau kolektyvo tai puikiai isitaiso gale ant
grindu... bo randa visokiu ciuziniu, pledu ir tt... :)