Tema: Re: Patogus 7vietis
Autorius: Dede_Pranas
Data: 2009-07-17 13:17:22
tai as irgi kiek vazinejau su 2,5 crd,galiu pasakyti, kad labai neblogai
prtaikytas variklis voyageriui. normalia traukia, 160 trasoje - easy, vid
sanaudos labai dziginancios.
bet tai klausimas kiek ilgam sis malonumas?
nes pasirinkimas voyagriu iki 150 kkm prabego autopliuse labai nedidelis, su
serviso knygom tarp ju isvis tik pora variantu...