Tema: Re: Patogus 7vietis
Autorius: Binzius
Data: 2009-07-15 21:32:14
IMHO kazkaip susidares ispudis,
kad kai zinai kad masina gendanti ir net zinai silpnas vietas,
tai su remontais susitaikai ir net atidziau ziuri gendancias vietas,
tai tie gedimai nelabai ir liudina, nes jie "laukiami"...
baisiau, kai manai jog turi "nebyrancia" auto, o ji nuvilia...

va pirmas i galva soves pvz Saabu 9-5 "kasetes", turbos, SID'ai,
nu visi zino kad tai bedos, bet kazkaip ju vairuotojai labiau tas vietas
priziuri ir tiek.

P.S. kas butent ir kokiuose voyageriuose taip genda? specialiai neguglinau,
bet seip idomu.