Tema: Re: Patogus 7vietis
Autorius: Dede_Pranas
Data: 2009-07-15 22:44:06
na biski pasidomejau, va ka radau:
ju pagrindine problema - VM Motori (italai, kurie pasirodo rankas net prie
land cruiserio kadaise spejo prikist) gaminti ir gaminami dyzeliai. kas
antras postas voyager forume: kur daryti kapitalke/visas apspiliau tepalais
ir tt, gerai sako tik tie, kurie jau pasidare kapremontus ir tai toks
itarimas del to, kad blogai apie drambli nesneket, nes neparduosi:)
taip, kad manau niusu nepatikimumo lyderyste jau senokai turetu pereiti nuo
tds prie siu matariuku, kurie beje pabuvojo alfuose, scorpuose ir net
uaz'ike:)
naujasniu dyzeliu - CRD (as kaip tik su tokiu ziueinejau, nes teko pries
pora metu pajuzint 3 dienas is eiles ir prasukt apie 1500 km, buvau
suzavetas siap) turetojai sventai tiki, kad tai daimlerio ir dar liabiau
mercedes-benz produktas, nors dar skaitant forumus pasirode keista, kad sis
koncernas susiprotetu kurti 2,5 ir 2,8 kubaturos ketur(!)cilindrius
dyzelius, beto mb tokiu ar panasiu varikliu kiek zinau neturejo. visas
abejones isklaide elementarus uzejimas i vmmotori sajta
(http://www.vmmotori.it/en/01/01/index.jsp).
taigi noras pirkti dyzeli pamazu praeina, nes naujo ir garantinio neiperku,
o senesni - darosi jau neapskaiciuotai rizikinga. duju nevirskinu visiskai,
pilti po 15-18 ltr benzino kazkaip uzdraudziau sau dar nuo x5 laiku. taigi
kaip man bepatiktu voyageris jauciu teks atsisakyti sios minties.
siap bendrai forumuose giria voyageriu pakabas, paprastus remontus ir tt.
jei dra butu zyzliai normalus - visai vertas demesio variantas butu.