Tema: Re: Patogus 7vietis
Autorius: R.S.
Data: 2009-07-17 09:39:12
pas mane senukas 97m. ir manau tie gedimai lenda vien del senumo..
bet patikek tos masinos funkcialumas atperka tas gedimo parkes...
Siaip iki sitos masinos as irgi buvau duju priesininkas ...bet... pas sitas
vonias jei baka dedi vietoje atsarginio rato jis atsiduria lauke po masina..
tad to diskomforto kad salone veziojies 70l sprogmens nebejauti ir tiesiog
jo nera.. del vaziavimo vel gi pas mane sudeta brangi dujine iranga tad ar
vaziuoju duja ar dendzu skirtumo nesijaucia visiskai...

Tai taip: pirma pusmeti zhiauriai gailejausi kad pirkau tokia masina ir jau
buvau paisoves atsikratyti... zmona atkalbejo.... dabar neisivaizduoju kox
vanas galetu stoveti salia...  tada jau nebent kita klase autobusiukas kox
multivan bet ten jau autobusas...

RS