Tema: Re: Patogus 7vietis
Autorius: Dede_Pranas
Data: 2009-07-17 18:52:24
nu hz, chrysleris visalaik nunesdavo apdovanojimus del savo uzpatentuotos
salono transformacijos sistemos (neatsimenu pavadinimo).
beje kiek atsimenu, kai as vazinejau su voyageriu, tai sedynes buvo apsuktos
veidu i 3ia eile, bet tad
a as ju pats nesukinejau.
siap kas liecia naujasne previa, tai dar vienas nepatogumas del sedyniu
schemos 2+3+2, sunku judeti salone :)