Tema: Re: avarija kas kaltas
Autorius: Ziogas
Data: 2009-06-17 22:08:51
> laika, o busiko vadyla pamirso pedala "stabdis" arba prisimine per velai?
> jei taip, tai apie ka kalba, kas i ka ivaziavo?

Taip, Evaldas stovejo, o busikas ivaziavo jam i sikna.
Busikas kaltas, kad miega uz vairo.
Evaldas kaltas, kad piktybiskai atsirado ten, kur turejo neatsirasti.

> mano nupiestas atvejis - trukdyti eismui negalima, o bet gi taciau kartais
> pasiseka persirikiuoti netrukdant, kartais nelabai, tenka sustoti
> sekundems 5-10. kur riba?

Tavo nupiestas atvejis yra pilnai normalus ir niekam jokiu problemu turetu
nesukelti.
Bet konkreciu Evaldo atveju, nieko bendro su tavo piesiniu nera. Nes jokio
atstumo tarp ivaziavimo i zieda ir sekancio isvaziavimo tiesiog nera. Vienas
baigiasi, kitas prasideda. Todel ir apie joki persirikiavima negali buti
jokios kalbos, nes tam paprasciausiai vietos nera.
Mqano piesinys nupiestas pilnai islaikant masteli, Evaldo nupiestos masinos
taip pat atitinka masteli.

> kas cia per nesamone? kelyje buvo kliutis ir tuo viskas pasakyta. jos
> atsiradimo aplinkybes niekaip neitakoja butinybes ja apvaziuoti arba pries
> ja sustoti.

Is esmes tai taip, bet jei kiekvienas prades viduryje kelio sustojineti, kur
kam patinka, tai bus negerai.