Tema: Re: avarija kas kaltas
Autorius: Ziogas
Data: 2009-06-17 18:56:16
> "ziedine sankryza" nera sankryza, o ziedo formos kelias su keletu
> elementariu sankryzu.

Taip, as pries tai netiksliai issireiskiau.

> zenklas, nurodantis kaip reikes pravaziuoti artimiausia sankryza neleidzia
> pasirinkti reikiamos juostos ir i ja persirikiuoti? kodel?

Todel, kad pries sankryza yra trys juostos, uz sankryzos vel trys. Jei lys,
kur nereikia, trukdys kaimyninems juostoms.
O be to persirikiuoti nebuvo kur, nes Evaldas sustojo dar sankryzoje.
Jei uz tos konkrecios sankryzos dar butu ilgas vaziavimas ziedu, tada taip.
O cia tuoj pat sekanti sankryza.
Pasiziurek atidziau mano piesini ir suprasi. Nupiesta gana tiksliai.

> kelia, o ten teko sustoti. ir tik pyst busikas su mieganciu vadyla uz
> vairo

Jau rasiau, kad abu kalti.
Evaldas, kad vaziavo ne ten kur reikia.
Busikas, kad miegojo uz vairo. Nes vietoj Evaldo laisvai galejo buti siaip
sugedes automobilis ir pan.