Tema: Re: avarija kas kaltas
Autorius: esquires
Data: 2009-06-17 16:38:43
"Ingodas Vytrastas" <ejs@no.where> wrote in message
news:h1ampe$qtj$1@trimpas.omnitel.net...

> yra tokia nuostata KET'e kad netrukdyti kitiems.

na taip, bet gal nereikia prieiti i fakto megstamo debilizmo "ket draudzia
kamscius". yra del eismo organizavimo sprendimu susiklosciusiu situaciju,
kurios tokius trukdymus uzprogramuoja. kvaila reikalauti vaziuoti i pirma
isvaziavima, tada kur nors zirmunu gale apsisukineti ir vel grizti atgal
uzgaisus ne maziau 30 minuciu tai "apsisukimo akcijai".

> PP žiede dabar lygtais galima sukti ratus pirma juosta? Minsko žiedas irgi
> perpaišytas. Vienintelė tokia man žinoma vieta - Santariškių žiedas.

minsko idejau zemiau realia situacija (cia ivaziavimas nuo tilto, jei ka).
ir viskas ten normaliai, jokiu esminiu parkiu, jei kas suka i zieda (o tu
sukanciu ne fontanai net piko metu, nes jiems pirma dar is po tilto i srauta
ilisti reikia), tai palauki ir tiek ziniu. o jei miegantis atmyne, tai vat
ir bus proga atsibusti uz pora simtu litu.

> IMHO, situacija labai standartinė: antroj juostoj eilutė, Džigitas
> važiuoja pirma ir žiede greitai keičia juostą. Busikas važiuoja paskui
> sponsorių ir keisti juostos žiede nenori. Bum.

imho nebutinai. _kasdiene_ situacija minsko ziede nupiesta zemiau. problemu
joje gali kilti tik visiskai nervu nevaldanciam asmeniui.