Tema: Re: avarija kas kaltas
Autorius: Ziogas
Data: 2009-06-17 19:36:50
> px, niekas sankryzoje ir nesirikiuoja, rikiuojasi kelyje tarp sankryzu.

Tai vat butent, o Evaldas rikiavosi sankryzoje, tiksliau nsirikiavo, o
suntojo viduryje sankryzos.

> ar tikrai?

Tikrai. Jei vazineji ten, tai atkreipk demesi dar karta. Jei nevazineji, tai
nuvaziuok ir isitikink.

> o tu paziurek mano - ten irgi viskas tikslu :) dabar klausimas - kuris is
> ju tiksliau atspindi evaldo situacija?

Aisku, kad mano. As nupiesiau konkrecia sankryza, kokia yra realybeje. Tai
yra pilnai Evaldo situacija.
O tavo piesinys yra bendro pobudzio. Gal ji ir atkartoja kokia nors realia
sankryza, bet i musu konkrecia situacija nei kiek nepanasu.

> isvaziavo automobilis is salutinio ir islindes koki pusmetri i pagrindini
> 10 juostu kelia... ups, uzgeso. uzsivedineja vargsas ir po geru 2 minuciu
> i ji pyst uzsimiegojes veikejas vaziuojantis tuo pagrindiniu keliu - abu
> kalti?

Tokiu taveju butu kaltas tik busikas, kad miegojo uz vairo.
Bet Evaldo atveju yra ir Evaldo kaltes, nes toje pirmoje juostoje jis
atsirado piktybiskai, o ne del to, kad sugedo.