Tema: Re: avarija kas kaltas
Autorius: esquires
Data: 2009-06-17 19:00:43
"Ziogas" <ziogas9999@gmail.com> wrote in message
news:h1b3n0$gpa$1@trimpas.omnitel.net...

> Todel, kad pries sankryza yra trys juostos, uz sankryzos vel trys. Jei
> lys, kur nereikia, trukdys kaimyninems juostoms.

px, niekas sankryzoje ir nesirikiuoja, rikiuojasi kelyje tarp sankryzu.

> O be to persirikiuoti nebuvo kur, nes Evaldas sustojo dar sankryzoje.
> Jei uz tos konkrecios sankryzos dar butu ilgas vaziavimas ziedu, tada
> taip. O cia tuoj pat sekanti sankryza.

ar tikrai?

> Pasiziurek atidziau mano piesini ir suprasi. Nupiesta gana tiksliai.

o tu paziurek mano - ten irgi viskas tikslu :) dabar klausimas - kuris is ju
tiksliau atspindi evaldo situacija?

> Jau rasiau, kad abu kalti.
> Evaldas, kad vaziavo ne ten kur reikia.
> Busikas, kad miegojo uz vairo. Nes vietoj Evaldo laisvai galejo buti siaip
> sugedes automobilis ir pan.

isvaziavo automobilis is salutinio ir islindes koki pusmetri i pagrindini 10
juostu kelia... ups, uzgeso. uzsivedineja vargsas ir po geru 2 minuciu i ji
pyst uzsimiegojes veikejas vaziuojantis tuo pagrindiniu keliu - abu kalti?