Tema: Re: avarija kas kaltas
Autorius: Ingodas Vytrastas
Data: 2009-06-17 17:16:52
esquires wrote:
> "Ingodas Vytrastas" <ejs@no.where> wrote in message 
> news:h1as8i$4tp$1@trimpas.omnitel.net...
>> stovëti vaþiuojamøjø daliø susikirtime irgi draudþia ;)
> 
> cia ne susikirtimas. bet trukdis kazkoks aisku yra. tik kiek jis fatalinis 
> ir problemiskas?

pala pala: hipotetinė situacija materializavovo konkrečiame žiede:

įvažiaviamas į žiedą - 3 juostos, dešinė - į dešinę, vidurinė - tiesiai 
ir į dešinę, kairė - tik tiesiai. Prieš šį įvažiavima žiede 3 juostos, 
kuriose: dešinė - tik į dešinę, vidurinė - tiesiai ir į dešnę, kairė - 
tiesiai. TP atvažiuoja įvažiavimu šalutiniu keliu antra juosta, 
įvažiuoja į žiedą, sustoja pirmoje juostoje ir laukia persirikiuoti į 
antrą žiedo juostą (kadangi įjungtas kairysis posūkis, ko gero laukia 
persirikiuoti į trečią žiedo juostą?).

pagal seną KET redakciją,

155. Sustoti ir stovėti draudžiama:
....
155.8. važiuojamųjų dalių sankirtoje ir arčiau kaip 5 m atstumu nuo jos, 
išskyrus tą pusę, kuri yra priešais šoninį kelią trišalėse sankryžose su 
ištisine ženklinimo linija arba skiriamąja juosta;

158. Nelygiareikšmių kelių sankryžoje šalutiniu keliu važiuojantis 
vairuotojas privalo duoti kelią transporto priemonėms, artėjančioms prie 
sankryžos pagrindiniu keliu.

164. Draudžiama įvažiuoti į važiuojamųjų dalių sankirtą, jeigu joje ar 
už jos yra kliūtis, kuri priverstų vairuotoją sustoti sankryžoje ir 
trukdyti kitų transporto priemonių eismui.


Už tai ir galima gauti į marmūzę.
O kaltas ko gero bus busiko vairuotojas, nes atsitrenkė į nejudančią TP.