Tema: Re: Alfa Romeo 159 +/-
Autorius: Virus
Data: 2012-05-22 13:37:52
As nieko nedangstau, nes ner ka - replika apie drifta buvo pirmas mano
postas sitoj diskusijoj :) O siaip tai, kol nepasivazinesi su Alfa, tol
nesuprasi ka ju useriai ten rado, kaip didzioji dalis cia nesupranta, ka tu
Matize radai :) Jei ir tada nesuprasi, vadinasi tai visiskai ne tau skirtas
auto.
--
Virus