Tema: Re: Alfa Romeo 159 +/-
Autorius: Dede_Pranas <dedepranas @ gmail.com>
Data: 2012-05-18 14:32:33
jei prieziuret kaip passata, jo - uzknisantis gaidys ir galvos skausmas, jei
priziuret tinkamai - labai idomus zaisliukas, kuriam nesunkiai atleidi tam
tikrus kaprizus.
statistiniam pilieciui (net ir statistiniam ne Lietuvoje bei prie babkiu)
pirkt tikrai nerekomenduociau, cia jau reikia subrest daugiau ar maziau.
cia sakykim toks entry levelinis fun car'as.

"Dainiushas"  wrote in message news:jp3o27$5s8$1@trimpas.omnitel.net...

vienu žodžiu, applinkiniams gražus, bet savininką užknisantis gaidys,
kažkaip taip? :)