Tema: Re: Alfa Romeo 159 +/-
Autorius: CodeC
Data: 2012-05-21 20:56:02
On 05/21/2012 08:40 PM, Dede_Pranas wrote:
> ir siap:
> http://lmgtfy.com/?q=fwd+drift

jo jo dekui, o Dydysis Svietejau.

> cia jau nekalbant apie real life :) bet negi tu realiai manai, kad kas
> nors vertina tas masinas pagal drift ability?

tai taves niekam niekaip nepavyksta isklaust, pagal ka vertint.
man tai va toks viens kits driftukas yra fun. taip pat fun yra kai
uzmeta ant zvyro ar sniego test slydima kontroliuojamai, o ne isdarinet
nesamones su fwd. ar tau vienintelis fun yra spaust iki dugno tiesiojoj?
aj, dar tikriausiai pamirsau rankini ant posukio :) nes panasu, kad
nelabai pagauni kampa, kai kalba pasisuka apie masinos valdyma ir
techninius dalykus tiesiogiai tai itakojancius. trumpai tariant, bandai
iteigt, kad labai riebus shudas ant bulkos tepasi ir valgosi taip pat
gerai kaip sokoladinis sviestas.