Tema: Re: Alfa Romeo 159 +/-
Autorius: Dede_Pranas <dedepranas @ gmail.com>
Data: 2012-05-18 22:23:46
man nereikia su tavim sutikinet, as tai vairavai visa ta bruda ir ne viena
kkm.
bmw uz panasiai pinigu (kas yra  viso labo e46, kad nekiltu sapalioniu apie
kartas) vairuojasi realiai visiskai neispudingai, atrodo zymiai prasciau ir
siap dvelkia naftalinu; mersai niekada apskritai nesivairavo, nors siokio
tokio komforto neatimsi; audi.. hmm.., nu nebent quattro dar turi siokio
tokio zavesio, bet ir tas nedziugina su dyzelinais varikliais, nebent ant
sniego/ledo :)

"CodeC"  wrote in message news:jp66oa$gjm$1@trimpas.omnitel.net...

On 05/18/2012 09:48 PM, Dede_Pranas wrote:

> p.s. turejau kazkada diskusiju sia tema, nenoriu pradet dar vienos:
> statistiniam customer'iui bmw, c-klasse ar a4 yra ZYMIAI geresnis
> pasirinkimas - cia be jokiu padjobkiu.

nu bet trumpai apibendrinus sutik, kad ta alfa  - tai bandymas uz
dvigubai pigiau gaut 'ta pati', kaip kad is kokio 330 ar pan.
nu kazkas ale: 'atrodo krutai, mazai kas turi, ir vaziuoja beveik taip
gerai kaip bmw' :)