Tema: Re: Q: Alfa Romeo 159 +/-
Autorius: CodeC
Data: 2012-05-05 11:26:08
On 05/05/2012 11:12 AM, McAve wrote:
> Kodekai, gal tu baik vemt nesąmones į eterį. Ačiū.
>
> PS. Kiek tavo nuomone turėtų imti 1,6 tonos sveriantis daiktas, kuris
> dar ir normaliai vaziuoja? Netaupant? Tiek, kiek tavo dviratis su varikliu?

mano nuomone turetu imti maziau. ir nepisk proto kad jis tiek ima sukant
ji iki tu 200ag. pasuk iki tiek, tada is naujo parasyk, jei varikli
spesi pagaut.
o as konstatavau paprasta fakta, kad mano 10 metu senesnis ir bilekiek
nuvaziaves v850 ima tiek pat. tai nzn kaip tu, bet as tai per 10 metu is
auto tikiuosi progreso degalu sanaudose.