Tema: Re: Alfa Romeo 159 +/-
Autorius: Dede_Pranas <dedepranas @ gmail.com>
Data: 2012-05-18 22:41:26
e46 absoliuciia niekuom nedziugina alfa fone ir beto yra zymiai prastesnis
komforto pojutis.
as kalbejau apie qwattro a4 uz panasiai pinigu, nenuklystam nuo temos
gerbiamieji, ten dyzelinia  varikliai atrodo.... nu siap sau kaip minimum.

"Dainiushas"  wrote in message news:jp67vn$hg0$1@trimpas.omnitel.net...

E46 nesivairuoja FWD alfa fone? :D
Atrodymas skonio reikalas, man atrodo geriau
Audi dyzeliniai varikliai neįspūdingi? Kas įspūdingesnio pas FIAT'ą už
3.0tdi? Ar tą patį 2.5tdi kur 132kW?