Tema: Re: Auto pasirinkimas: MB E320CDI S211 2006+
Autorius: spakainas
Data: 2012-03-25 21:01:19
> spėju nelabai dar daug žinių kaip ten po 200kkm, bet kaip jau sakiau,
> tose jau tas pats kaip pas visas kitas.

Ble, tai kuriose ten pukrštukai po 3klt? Nebesusigaudau.

> TFSI patys iš savęs neblogi, teko su pasatu 1.8 pavažiuot - smagu. Dėl
> patikimumo nžn. Nesidujina.

Kad čia kažkas man įrodinėjo, kad dujinas. Tiesa, ten realiu laiku
kažkiek benzo vistiek pila, nėr taip kad šilta auto 100% ant dujų
važiuotų. Kas gali pakomentuot, kažkas gi čia buvo newsuose kas dujom
užsiima, iš Kėdainių ar iš kur ten?

> R'as.... jei sąnaudos OK, tai ir daugiau įdomių variantų galima rast :)

Nu kad tos sąnaudos tai kaip pažiūrėsi... uždujinus gaunasi pigiau nei
mano avensis, tai kaip ir px. Patikimumas sako tų neblogas, turbynka ir
fsiotakoje. Patiko man dyzelis kažkaip dėl turbinos, nereik gręžt,
traukia nuo žemai. Benzo irgi norėtūs turbininio, smagus viežčius turėtų
būt.