Tema: Re: Auto pasirinkimas: MB E320CDI S211 2006+
Autorius: YZF
Data: 2012-03-24 17:23:36
Jo, pas perekupus tik ir pirkti masinas. Geru istoriju buna.

"Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message 
news:jkkoqk$d2$1@trimpas.omnitel.net...
> Kiekvienas perekupas tau gali smulkiai papasakoti kiekvienos parduodamos 
> masinos istorija, o va su salerka jau blogiau, geros salerkos siais 
> laikais nebuna
>
>
>
> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message 
> news:jkko0v$vhf$1@trimpas.omnitel.net...
>> Man atrodo nebutina pilti neaiskios kilmes saliara ir pirkti neaiskios 
>> istorijos masina. Jeigu nuo pat gimimo buvo pilamas geras kuras ir masina 
>> normaliai eksploatuojama, iki purkstuku keitimo reikalas nedaeis.
>>
>> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message 
>> news:jkknjj$v98$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Ir dar man atrodo visai nebutina visu 6 keisti
>>>
>>>
>>>
>>>
>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message 
>>> news:jkknhg$v70$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> srote w211 2.7cdi vienas purkstukas ~300lt bus :)
>>>>
>>>> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message 
>>>> news:jkkn4c$utb$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Galima srote pirkti bus biski pigiau
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message 
>>>>> news:jkkmmb$uk7$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> gal prie lietuvisku '200.000'
>>>>>>
>>>>>> ir nebus ten po 5k, ramiai tik ;)
>>>>>>
>>>>>> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message 
>>>>>> news:jkkl0e$t51$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Jeigu palei 200 000 tai pasiruosk purkstuku keitimui
>>>>>>>   6   x  5000Lt
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message 
>>>>>>> news:jkhibe$gii$2@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Tesiant tema apie auto pasirinkima, skes taip...
>>>>>>>> Buvau siandien apziuret sita egzemplioriu:
>>>>>>>> http://auto.plius.lt/skelbimai/mercedes-benz-e320-3-0-l-universalas-2174422.html
>>>>>>>> Ispudziai gan dviprasmiski sakyciau, taigi apie viska nuo pradziu:
>>>>>>>>
>>>>>>>> 1. Vidaus apdaila - pzdc kaip ten viskas gerai, su volvo ar toyota 
>>>>>>>> apskritai net lygint nesinori - visos medziagos minkstos ir 
>>>>>>>> malonios, sudizaininimas ir ergonomika auksciausiam lygy. Ciut 
>>>>>>>> nenuleidau atsisedes. Rida rodo 200, bet is sedyniu net neduotum 
>>>>>>>> tiek - atrodo kaip nauja, todel sunku ka nors apie tikra rida 
>>>>>>>> sprest. Auto is Italijos - ner sildomu sedyniu, cia jau minusas.
>>>>>>>>
>>>>>>>> 2. Pats kebulas atrodo +- ok is pirmo zvilgsnio, svarus grazus be 
>>>>>>>> rudeles. Gal ten kiek buve kada stugtelti buferiai, bet ne tas 
>>>>>>>> dabar aktualu. Ergonomikos prasme kaip ir tikejausi - viskas ok. 
>>>>>>>> Bagazine didele, sedynes patogios, vietos gale sedintiems irgi per 
>>>>>>>> akis.
>>>>>>>>
>>>>>>>> 3. Pakaba dirba ok, jauciasi kad auto masyvus (4matic), minkstas. 
>>>>>>>> Pravaziavom nelygiu asfaltu - smagiai sugeria smugius, nors ir 
>>>>>>>> jauciasi kad universalas - erdves daug, triuksmo kazkiek nuo 
>>>>>>>> galines asies ateina visgi.
>>>>>>>>
>>>>>>>> 4. Trauka. Taip, cia neturiu prie ko prikibt, kazko panasaus ir 
>>>>>>>> tikejausi (visgi auto gan masyvus), max sukimo momentas nuo 1600 
>>>>>>>> labai jauciasi, auto nuo pat pradziu "vaziuoja", nereik laukt kol 
>>>>>>>> isisuks. Greitis visiskai nesijaucia, paspaudem iki 130 kmh gan 
>>>>>>>> trumpoj atkarpoj. Viskas rafinuota iki belenkiek, jei mano avensi 
>>>>>>>> paspaudus atrodo kad jis is pradziu galvoja, o paskui eina kaip nuo 
>>>>>>>> lenciugo nutrukes, tai cia viskas atvirksciai - nuo pat pradziu 
>>>>>>>> vynioja, ir stabiliai. Kaip Dainiusas rase apie audi - atrodo kad 
>>>>>>>> netraukia, bet pagyjama paziurejus i spidometra ;]
>>>>>>>>
>>>>>>>> 5. Variklis ir triuksmas. Va cia viskas ir prasideda. Visu pirma - 
>>>>>>>> salono garso izoliacija nera tokia pzdc kaip galetum tiketis is 
>>>>>>>> premiumo, taip, oro praktiskai nesigirdi, aptakumas geras, bet 
>>>>>>>> uztat padangos (vasarines) girdisi gal net perdaug. Bet tai fignia, 
>>>>>>>> palyginus su variklio garsu, tiesa pasakius tikejausi kad jo beveik 
>>>>>>>> nesigirdes, arba girdesis taip, kad nesuprasiu ar cia dyzelis ar 
>>>>>>>> benzas, bet anaiptol. Vaziuojant greiciau - taip, kaip ir daugumos 
>>>>>>>> dyzeliu, jo kaip ir nesigirdi, bet stovint vietoj ar letai judant 
>>>>>>>> jis girdisi, ir tikrai labai jau traktoriskai. Antras dalykas- 
>>>>>>>> vibracija. Ant laisvu apsuku ji jauciasi, ne taip kaip octavijoj, 
>>>>>>>> kur tiesiog bilda visas salonas, bet vistiek jauciasi ir nemenkai. 
>>>>>>>> Pagazavus ji visiskai neisnyksta, tikrai jauciasi kad dyzelis. 
>>>>>>>> Tikejausi kad V6 bus kur kas svelnesnis. Rizikuoju gaut per 
>>>>>>>> makufeli, bet pasakysiu, kad mano avensio d-cat'as dirba tyliau 
>>>>>>>> ir... graziau, nors tai tik gedingas i4.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Taigi kol kas tiek is trumpos pirmines apziuros, noresiu dar 
>>>>>>>> pabandyt i4 varijanta su 2.2CDI, jei ten irgi situacija tokia pat 
>>>>>>>> su variklio triuksmu, tada jauciu reiks rimtai pradet galvot apie 
>>>>>>>> benza :/
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>
>