Tema: Re: Auto pasirinkimas: MB E320CDI S211 2006+
Autorius: Jaegermeister
Data: 2012-03-24 17:21:56
Kiekvienas perekupas tau gali smulkiai papasakoti kiekvienos parduodamos 
masinos istorija, o va su salerka jau blogiau, geros salerkos siais laikais 
nebuna



"YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message 
news:jkko0v$vhf$1@trimpas.omnitel.net...
> Man atrodo nebutina pilti neaiskios kilmes saliara ir pirkti neaiskios 
> istorijos masina. Jeigu nuo pat gimimo buvo pilamas geras kuras ir masina 
> normaliai eksploatuojama, iki purkstuku keitimo reikalas nedaeis.
>
> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message 
> news:jkknjj$v98$1@trimpas.omnitel.net...
>> Ir dar man atrodo visai nebutina visu 6 keisti
>>
>>
>>
>>
>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message 
>> news:jkknhg$v70$1@trimpas.omnitel.net...
>>> srote w211 2.7cdi vienas purkstukas ~300lt bus :)
>>>
>>> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message 
>>> news:jkkn4c$utb$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Galima srote pirkti bus biski pigiau
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message 
>>>> news:jkkmmb$uk7$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> gal prie lietuvisku '200.000'
>>>>>
>>>>> ir nebus ten po 5k, ramiai tik ;)
>>>>>
>>>>> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message 
>>>>> news:jkkl0e$t51$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Jeigu palei 200 000 tai pasiruosk purkstuku keitimui
>>>>>>   6   x  5000Lt
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message 
>>>>>> news:jkhibe$gii$2@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Tesiant tema apie auto pasirinkima, skes taip...
>>>>>>> Buvau siandien apziuret sita egzemplioriu:
>>>>>>> http://auto.plius.lt/skelbimai/mercedes-benz-e320-3-0-l-universalas-2174422.html
>>>>>>> Ispudziai gan dviprasmiski sakyciau, taigi apie viska nuo pradziu:
>>>>>>>
>>>>>>> 1. Vidaus apdaila - pzdc kaip ten viskas gerai, su volvo ar toyota 
>>>>>>> apskritai net lygint nesinori - visos medziagos minkstos ir 
>>>>>>> malonios, sudizaininimas ir ergonomika auksciausiam lygy. Ciut 
>>>>>>> nenuleidau atsisedes. Rida rodo 200, bet is sedyniu net neduotum 
>>>>>>> tiek - atrodo kaip nauja, todel sunku ka nors apie tikra rida 
>>>>>>> sprest. Auto is Italijos - ner sildomu sedyniu, cia jau minusas.
>>>>>>>
>>>>>>> 2. Pats kebulas atrodo +- ok is pirmo zvilgsnio, svarus grazus be 
>>>>>>> rudeles. Gal ten kiek buve kada stugtelti buferiai, bet ne tas dabar 
>>>>>>> aktualu. Ergonomikos prasme kaip ir tikejausi - viskas ok. Bagazine 
>>>>>>> didele, sedynes patogios, vietos gale sedintiems irgi per akis.
>>>>>>>
>>>>>>> 3. Pakaba dirba ok, jauciasi kad auto masyvus (4matic), minkstas. 
>>>>>>> Pravaziavom nelygiu asfaltu - smagiai sugeria smugius, nors ir 
>>>>>>> jauciasi kad universalas - erdves daug, triuksmo kazkiek nuo galines 
>>>>>>> asies ateina visgi.
>>>>>>>
>>>>>>> 4. Trauka. Taip, cia neturiu prie ko prikibt, kazko panasaus ir 
>>>>>>> tikejausi (visgi auto gan masyvus), max sukimo momentas nuo 1600 
>>>>>>> labai jauciasi, auto nuo pat pradziu "vaziuoja", nereik laukt kol 
>>>>>>> isisuks. Greitis visiskai nesijaucia, paspaudem iki 130 kmh gan 
>>>>>>> trumpoj atkarpoj. Viskas rafinuota iki belenkiek, jei mano avensi 
>>>>>>> paspaudus atrodo kad jis is pradziu galvoja, o paskui eina kaip nuo 
>>>>>>> lenciugo nutrukes, tai cia viskas atvirksciai - nuo pat pradziu 
>>>>>>> vynioja, ir stabiliai. Kaip Dainiusas rase apie audi - atrodo kad 
>>>>>>> netraukia, bet pagyjama paziurejus i spidometra ;]
>>>>>>>
>>>>>>> 5. Variklis ir triuksmas. Va cia viskas ir prasideda. Visu pirma - 
>>>>>>> salono garso izoliacija nera tokia pzdc kaip galetum tiketis is 
>>>>>>> premiumo, taip, oro praktiskai nesigirdi, aptakumas geras, bet uztat 
>>>>>>> padangos (vasarines) girdisi gal net perdaug. Bet tai fignia, 
>>>>>>> palyginus su variklio garsu, tiesa pasakius tikejausi kad jo beveik 
>>>>>>> nesigirdes, arba girdesis taip, kad nesuprasiu ar cia dyzelis ar 
>>>>>>> benzas, bet anaiptol. Vaziuojant greiciau - taip, kaip ir daugumos 
>>>>>>> dyzeliu, jo kaip ir nesigirdi, bet stovint vietoj ar letai judant 
>>>>>>> jis girdisi, ir tikrai labai jau traktoriskai. Antras dalykas- 
>>>>>>> vibracija. Ant laisvu apsuku ji jauciasi, ne taip kaip octavijoj, 
>>>>>>> kur tiesiog bilda visas salonas, bet vistiek jauciasi ir nemenkai. 
>>>>>>> Pagazavus ji visiskai neisnyksta, tikrai jauciasi kad dyzelis. 
>>>>>>> Tikejausi kad V6 bus kur kas svelnesnis. Rizikuoju gaut per 
>>>>>>> makufeli, bet pasakysiu, kad mano avensio d-cat'as dirba tyliau 
>>>>>>> ir... graziau, nors tai tik gedingas i4.
>>>>>>>
>>>>>>> Taigi kol kas tiek is trumpos pirmines apziuros, noresiu dar 
>>>>>>> pabandyt i4 varijanta su 2.2CDI, jei ten irgi situacija tokia pat su 
>>>>>>> variklio triuksmu, tada jauciu reiks rimtai pradet galvot apie benza 
>>>>>>> :/
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>
>>
>