Tema: Re: Auto pasirinkimas: MB E320CDI S211 2006+
Autorius: Markuz <korshun(sita trinam)@centras.lt>
Data: 2012-03-24 11:32:51
kas cia taip graziai surase?

"spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message 
news:jkjojv$8mc$1@trimpas.omnitel.net...
> Pacituosiu vieno dalyvio iš mbforumo mintis (tikiuosi jis nesupyks):
>
> m113 (5.0) variklis palyginti ekonomiskas, bet sudetingas ir gana brangiai 
> eksploatuojamas (pvz. vien 16 zvakiu su ritemis kiekvienam cilindrui ka 
> reiskia, o zvakes butinai turi buti keiciamos laiku, nes variklis laaabai 
> jautrus svarai cilindruose). problemos: alkuninio veleno skriemulys megsta 
> isirti (o garso izoliacija tokia, kad gedima isgirsi tik tada, kai 
> skriemulys galutinai sueis ir dar ka nors salia saves sugadins), uzsikemsa 
> tepimo ir ventiliacijos kanalai, per tarpines prateka ir per ventiliacijos 
> sistema prarandama alyva (apskritai, sitas variklis 'valgo tepalus', nors 
> is tikro daziausiai leidzia, tasko ir ispucia). demesio, motoras jautrus 
> degalu ir alyvos kokybei bei prieziuros savalaikiskumui. zodziu gedimai ir 
> eksploatacijos ypatumai panasus i 'jaunesnio brolio' m112 bedas.
>
> su atmosferiniu m273 (5.5) nesu vazinejes ir nelabai ka esu skaites, bet 
> placiai zinoma problema - spartus balansinio veleno zvaigzdutes dilimas, 
> del kurio kencia voztuvu atidarinejimo tikslumas su visomis pasekmemis (ta 
> pati problema kaip m272). pasireiskia vos juntamomis vibracijomis stovint 
> ant 'parkingo', kuri su laiku priveda prie didesniu sutrikimu ir galios 
> praradimo, o remontas kainuoja tukstanciais.
>
>> kokiu problemu turi 5ltr mb motoras? juk negali saves apgauti :)