Tema: Re: Auto pasirinkimas: MB E320CDI S211 2006+
Autorius: YZF
Data: 2012-03-24 16:45:31
gal prie lietuvisku '200.000'

ir nebus ten po 5k, ramiai tik ;)

"Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message 
news:jkkl0e$t51$1@trimpas.omnitel.net...
> Jeigu palei 200 000 tai pasiruosk purkstuku keitimui
>   6   x  5000Lt
>
>
>
>
>
> "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message 
> news:jkhibe$gii$2@trimpas.omnitel.net...
>> Tesiant tema apie auto pasirinkima, skes taip...
>> Buvau siandien apziuret sita egzemplioriu:
>> http://auto.plius.lt/skelbimai/mercedes-benz-e320-3-0-l-universalas-2174422.html
>> Ispudziai gan dviprasmiski sakyciau, taigi apie viska nuo pradziu:
>>
>> 1. Vidaus apdaila - pzdc kaip ten viskas gerai, su volvo ar toyota 
>> apskritai net lygint nesinori - visos medziagos minkstos ir malonios, 
>> sudizaininimas ir ergonomika auksciausiam lygy. Ciut nenuleidau 
>> atsisedes. Rida rodo 200, bet is sedyniu net neduotum tiek - atrodo kaip 
>> nauja, todel sunku ka nors apie tikra rida sprest. Auto is Italijos - ner 
>> sildomu sedyniu, cia jau minusas.
>>
>> 2. Pats kebulas atrodo +- ok is pirmo zvilgsnio, svarus grazus be 
>> rudeles. Gal ten kiek buve kada stugtelti buferiai, bet ne tas dabar 
>> aktualu. Ergonomikos prasme kaip ir tikejausi - viskas ok. Bagazine 
>> didele, sedynes patogios, vietos gale sedintiems irgi per akis.
>>
>> 3. Pakaba dirba ok, jauciasi kad auto masyvus (4matic), minkstas. 
>> Pravaziavom nelygiu asfaltu - smagiai sugeria smugius, nors ir jauciasi 
>> kad universalas - erdves daug, triuksmo kazkiek nuo galines asies ateina 
>> visgi.
>>
>> 4. Trauka. Taip, cia neturiu prie ko prikibt, kazko panasaus ir tikejausi 
>> (visgi auto gan masyvus), max sukimo momentas nuo 1600 labai jauciasi, 
>> auto nuo pat pradziu "vaziuoja", nereik laukt kol isisuks. Greitis 
>> visiskai nesijaucia, paspaudem iki 130 kmh gan trumpoj atkarpoj. Viskas 
>> rafinuota iki belenkiek, jei mano avensi paspaudus atrodo kad jis is 
>> pradziu galvoja, o paskui eina kaip nuo lenciugo nutrukes, tai cia viskas 
>> atvirksciai - nuo pat pradziu vynioja, ir stabiliai. Kaip Dainiusas rase 
>> apie audi - atrodo kad netraukia, bet pagyjama paziurejus i spidometra ;]
>>
>> 5. Variklis ir triuksmas. Va cia viskas ir prasideda. Visu pirma - salono 
>> garso izoliacija nera tokia pzdc kaip galetum tiketis is premiumo, taip, 
>> oro praktiskai nesigirdi, aptakumas geras, bet uztat padangos (vasarines) 
>> girdisi gal net perdaug. Bet tai fignia, palyginus su variklio garsu, 
>> tiesa pasakius tikejausi kad jo beveik nesigirdes, arba girdesis taip, 
>> kad nesuprasiu ar cia dyzelis ar benzas, bet anaiptol. Vaziuojant 
>> greiciau - taip, kaip ir daugumos dyzeliu, jo kaip ir nesigirdi, bet 
>> stovint vietoj ar letai judant jis girdisi, ir tikrai labai jau 
>> traktoriskai. Antras dalykas- vibracija. Ant laisvu apsuku ji jauciasi, 
>> ne taip kaip octavijoj, kur tiesiog bilda visas salonas, bet vistiek 
>> jauciasi ir nemenkai. Pagazavus ji visiskai neisnyksta, tikrai jauciasi 
>> kad dyzelis. Tikejausi kad V6 bus kur kas svelnesnis. Rizikuoju gaut per 
>> makufeli, bet pasakysiu, kad mano avensio d-cat'as dirba tyliau ir... 
>> graziau, nors tai tik gedingas i4.
>>
>> Taigi kol kas tiek is trumpos pirmines apziuros, noresiu dar pabandyt i4 
>> varijanta su 2.2CDI, jei ten irgi situacija tokia pat su variklio 
>> triuksmu, tada jauciu reiks rimtai pradet galvot apie benza :/
>
>