Tema: Re: Auto pasirinkimas: MB E320CDI S211 2006+
Autorius: simutis
Data: 2012-03-23 13:15:21
Kas del triuksmo, tai dede irgi skundziasi tokio egzemplioriaus variklio 
garsu. Itaria ispjautus katalizatorius.


"spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message 
news:jkhibe$gii$2@trimpas.omnitel.net...
> Tęsiant temą apie auto pasirinkimą, škes taip...
> Buvau šiandien apžiūrėt šitą egzempliorių:
> http://auto.plius.lt/skelbimai/mercedes-benz-e320-3-0-l-universalas-2174422.html
> Įspūdžiai gan dviprasmiški sakyčiau, taigi apie viską nuo pradžių:
>
> 1. Vidaus apdaila - pzdc kaip ten viskas gerai, su volvo ar toyota 
> apskritai net lygint nesinori - visos medžiagos minkštos ir malonios, 
> sudizaininimas ir ergonomika aukščiausiam lygy. Čiut nenuleidau atsisėdęs. 
> Ridą rodo 200, bet iš sėdynių net neduotum tiek - atrodo kaip nauja, todėl 
> sunku ką nors apie tikrą ridą spręst. Auto iš Italijos - nėr šildomų 
> sėdynių, čia jau minusas.
>
> 2. Pats kėbulas atrodo +- ok iš pirmo žvilgsnio, švarus gražus be rūdelės. 
> Gal ten kiek buvę kada stugtelti buferiai, bet ne tas dabar aktualu. 
> Ergonomikos prasme kaip ir tikėjausi - viskas ok. Bagažinė didelė, sėdynės 
> patogios, vietos gale sėdintiems irgi per akis.
>
> 3. Pakaba dirba ok, jaučiasi kad auto masyvus (4matic), minkštas. 
> Pravažiavom nelygiu asfaltu - smagiai sugeria smūgius, nors ir jaučiasi 
> kad universalas - erdvės daug, triukšmo kažkiek nuo galinės ašies ateina 
> visgi.
>
> 4. Trauka. Taip, čia neturiu prie ko prikibt, kažko panašaus ir tikėjausi 
> (visgi auto gan masyvus), max sukimo momentas nuo 1600 labai jaučiasi, 
> auto nuo pat pradžių "važiuoja", nereik laukt kol įsisuks. Greitis 
> visiškai nesijaučia, paspaudėm iki 130 kmh gan trumpoj atkarpoj. Viskas 
> rafinuota iki belenkiek, jei mano avensį paspaudus atrodo kad jis iš 
> pradžių galvoja, o paskui eina kaip nuo lenciūgo nutrūkęs, tai čia viskas 
> atvirkščiai - nuo pat pradžių vynioja, ir stabiliai. Kaip Dainiušas rašė 
> apie audi - atrodo kad netraukia, bet pagyjama pažiūrėjus į spidometrą ;]
>
> 5. Variklis ir triukšmas. Va čia viskas ir prasideda. Visų pirma - salono 
> garso izoliacija nėra tokia pzdc kaip galėtum tikėtis iš premiumo, taip, 
> oro praktiškai nesigirdi, aptakumas geras, bet užtat padangos (vasarinės) 
> girdisi gal net perdaug. Bet tai fignia, palyginus su variklio garsu, 
> tiesą pasakius tikėjausi kad jo beveik nesigirdės, arba girdėsis taip, kad 
> nesuprasiu ar čia dyzelis ar benzas, bet anaiptol. Važiuojant greičiau - 
> taip, kaip ir daugumos dyzelių, jo kaip ir nesigirdi, bet stovint vietoj 
> ar lėtai judant jis girdisi, ir tikrai labai jau traktoriškai. Antras 
> dalykas- vibracija. Ant laisvų apsukų ji jaučiasi, ne taip kaip octavijoj, 
> kur tiesiog bilda visas salonas, bet vistiek jaučiasi ir nemenkai. 
> Pagazavus ji visiškai neišnyksta, tikrai jaučiasi kad dyzelis. Tikėjausi 
> kad V6 bus kur kas švelnesnis. Rizikuoju gaut per makufelį, bet pasakysiu, 
> kad mano avensio d-cat'as dirba tyliau ir... gražiau, nors tai tik 
> gėdingas i4.
>
> Taigi kol kas tiek iš trumpos pirminės apžiūros, norėsiu dar pabandyt i4 
> varijantą su 2.2CDI, jei ten irgi situacija tokia pat su variklio 
> triukšmu, tada jaučiu reiks rimtai pradėt galvot apie benzą :/