Tema: Re: Auto pasirinkimas: MB E320CDI S211 2006+
Autorius: YZF
Data: 2012-03-24 17:00:00
srote w211 2.7cdi vienas purkstukas ~300lt bus :)

"Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message 
news:jkkn4c$utb$1@trimpas.omnitel.net...
> Galima srote pirkti bus biski pigiau
>
>
>
> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message 
> news:jkkmmb$uk7$1@trimpas.omnitel.net...
>> gal prie lietuvisku '200.000'
>>
>> ir nebus ten po 5k, ramiai tik ;)
>>
>> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message 
>> news:jkkl0e$t51$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Jeigu palei 200 000 tai pasiruosk purkstuku keitimui
>>>   6   x  5000Lt
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>> "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message 
>>> news:jkhibe$gii$2@trimpas.omnitel.net...
>>>> Tesiant tema apie auto pasirinkima, skes taip...
>>>> Buvau siandien apziuret sita egzemplioriu:
>>>> http://auto.plius.lt/skelbimai/mercedes-benz-e320-3-0-l-universalas-2174422.html
>>>> Ispudziai gan dviprasmiski sakyciau, taigi apie viska nuo pradziu:
>>>>
>>>> 1. Vidaus apdaila - pzdc kaip ten viskas gerai, su volvo ar toyota 
>>>> apskritai net lygint nesinori - visos medziagos minkstos ir malonios, 
>>>> sudizaininimas ir ergonomika auksciausiam lygy. Ciut nenuleidau 
>>>> atsisedes. Rida rodo 200, bet is sedyniu net neduotum tiek - atrodo 
>>>> kaip nauja, todel sunku ka nors apie tikra rida sprest. Auto is 
>>>> Italijos - ner sildomu sedyniu, cia jau minusas.
>>>>
>>>> 2. Pats kebulas atrodo +- ok is pirmo zvilgsnio, svarus grazus be 
>>>> rudeles. Gal ten kiek buve kada stugtelti buferiai, bet ne tas dabar 
>>>> aktualu. Ergonomikos prasme kaip ir tikejausi - viskas ok. Bagazine 
>>>> didele, sedynes patogios, vietos gale sedintiems irgi per akis.
>>>>
>>>> 3. Pakaba dirba ok, jauciasi kad auto masyvus (4matic), minkstas. 
>>>> Pravaziavom nelygiu asfaltu - smagiai sugeria smugius, nors ir jauciasi 
>>>> kad universalas - erdves daug, triuksmo kazkiek nuo galines asies 
>>>> ateina visgi.
>>>>
>>>> 4. Trauka. Taip, cia neturiu prie ko prikibt, kazko panasaus ir 
>>>> tikejausi (visgi auto gan masyvus), max sukimo momentas nuo 1600 labai 
>>>> jauciasi, auto nuo pat pradziu "vaziuoja", nereik laukt kol isisuks. 
>>>> Greitis visiskai nesijaucia, paspaudem iki 130 kmh gan trumpoj 
>>>> atkarpoj. Viskas rafinuota iki belenkiek, jei mano avensi paspaudus 
>>>> atrodo kad jis is pradziu galvoja, o paskui eina kaip nuo lenciugo 
>>>> nutrukes, tai cia viskas atvirksciai - nuo pat pradziu vynioja, ir 
>>>> stabiliai. Kaip Dainiusas rase apie audi - atrodo kad netraukia, bet 
>>>> pagyjama paziurejus i spidometra ;]
>>>>
>>>> 5. Variklis ir triuksmas. Va cia viskas ir prasideda. Visu pirma - 
>>>> salono garso izoliacija nera tokia pzdc kaip galetum tiketis is 
>>>> premiumo, taip, oro praktiskai nesigirdi, aptakumas geras, bet uztat 
>>>> padangos (vasarines) girdisi gal net perdaug. Bet tai fignia, palyginus 
>>>> su variklio garsu, tiesa pasakius tikejausi kad jo beveik nesigirdes, 
>>>> arba girdesis taip, kad nesuprasiu ar cia dyzelis ar benzas, bet 
>>>> anaiptol. Vaziuojant greiciau - taip, kaip ir daugumos dyzeliu, jo kaip 
>>>> ir nesigirdi, bet stovint vietoj ar letai judant jis girdisi, ir tikrai 
>>>> labai jau traktoriskai. Antras dalykas- vibracija. Ant laisvu apsuku ji 
>>>> jauciasi, ne taip kaip octavijoj, kur tiesiog bilda visas salonas, bet 
>>>> vistiek jauciasi ir nemenkai. Pagazavus ji visiskai neisnyksta, tikrai 
>>>> jauciasi kad dyzelis. Tikejausi kad V6 bus kur kas svelnesnis. 
>>>> Rizikuoju gaut per makufeli, bet pasakysiu, kad mano avensio d-cat'as 
>>>> dirba tyliau ir... graziau, nors tai tik gedingas i4.
>>>>
>>>> Taigi kol kas tiek is trumpos pirmines apziuros, noresiu dar pabandyt 
>>>> i4 varijanta su 2.2CDI, jei ten irgi situacija tokia pat su variklio 
>>>> triuksmu, tada jauciu reiks rimtai pradet galvot apie benza :/
>>>
>>>
>>
>
>