Tema: Re: Auto pasirinkimas: MB E320CDI S211 2006+
Autorius: YZF
Data: 2012-03-24 17:08:15
Man atrodo nebutina pilti neaiskios kilmes saliara ir pirkti neaiskios 
istorijos masina. Jeigu nuo pat gimimo buvo pilamas geras kuras ir masina 
normaliai eksploatuojama, iki purkstuku keitimo reikalas nedaeis.

"Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message 
news:jkknjj$v98$1@trimpas.omnitel.net...
> Ir dar man atrodo visai nebutina visu 6 keisti
>
>
>
>
> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message 
> news:jkknhg$v70$1@trimpas.omnitel.net...
>> srote w211 2.7cdi vienas purkstukas ~300lt bus :)
>>
>> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message 
>> news:jkkn4c$utb$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Galima srote pirkti bus biski pigiau
>>>
>>>
>>>
>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message 
>>> news:jkkmmb$uk7$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> gal prie lietuvisku '200.000'
>>>>
>>>> ir nebus ten po 5k, ramiai tik ;)
>>>>
>>>> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message 
>>>> news:jkkl0e$t51$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Jeigu palei 200 000 tai pasiruosk purkstuku keitimui
>>>>>   6   x  5000Lt
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message 
>>>>> news:jkhibe$gii$2@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Tesiant tema apie auto pasirinkima, skes taip...
>>>>>> Buvau siandien apziuret sita egzemplioriu:
>>>>>> http://auto.plius.lt/skelbimai/mercedes-benz-e320-3-0-l-universalas-2174422.html
>>>>>> Ispudziai gan dviprasmiski sakyciau, taigi apie viska nuo pradziu:
>>>>>>
>>>>>> 1. Vidaus apdaila - pzdc kaip ten viskas gerai, su volvo ar toyota 
>>>>>> apskritai net lygint nesinori - visos medziagos minkstos ir malonios, 
>>>>>> sudizaininimas ir ergonomika auksciausiam lygy. Ciut nenuleidau 
>>>>>> atsisedes. Rida rodo 200, bet is sedyniu net neduotum tiek - atrodo 
>>>>>> kaip nauja, todel sunku ka nors apie tikra rida sprest. Auto is 
>>>>>> Italijos - ner sildomu sedyniu, cia jau minusas.
>>>>>>
>>>>>> 2. Pats kebulas atrodo +- ok is pirmo zvilgsnio, svarus grazus be 
>>>>>> rudeles. Gal ten kiek buve kada stugtelti buferiai, bet ne tas dabar 
>>>>>> aktualu. Ergonomikos prasme kaip ir tikejausi - viskas ok. Bagazine 
>>>>>> didele, sedynes patogios, vietos gale sedintiems irgi per akis.
>>>>>>
>>>>>> 3. Pakaba dirba ok, jauciasi kad auto masyvus (4matic), minkstas. 
>>>>>> Pravaziavom nelygiu asfaltu - smagiai sugeria smugius, nors ir 
>>>>>> jauciasi kad universalas - erdves daug, triuksmo kazkiek nuo galines 
>>>>>> asies ateina visgi.
>>>>>>
>>>>>> 4. Trauka. Taip, cia neturiu prie ko prikibt, kazko panasaus ir 
>>>>>> tikejausi (visgi auto gan masyvus), max sukimo momentas nuo 1600 
>>>>>> labai jauciasi, auto nuo pat pradziu "vaziuoja", nereik laukt kol 
>>>>>> isisuks. Greitis visiskai nesijaucia, paspaudem iki 130 kmh gan 
>>>>>> trumpoj atkarpoj. Viskas rafinuota iki belenkiek, jei mano avensi 
>>>>>> paspaudus atrodo kad jis is pradziu galvoja, o paskui eina kaip nuo 
>>>>>> lenciugo nutrukes, tai cia viskas atvirksciai - nuo pat pradziu 
>>>>>> vynioja, ir stabiliai. Kaip Dainiusas rase apie audi - atrodo kad 
>>>>>> netraukia, bet pagyjama paziurejus i spidometra ;]
>>>>>>
>>>>>> 5. Variklis ir triuksmas. Va cia viskas ir prasideda. Visu pirma - 
>>>>>> salono garso izoliacija nera tokia pzdc kaip galetum tiketis is 
>>>>>> premiumo, taip, oro praktiskai nesigirdi, aptakumas geras, bet uztat 
>>>>>> padangos (vasarines) girdisi gal net perdaug. Bet tai fignia, 
>>>>>> palyginus su variklio garsu, tiesa pasakius tikejausi kad jo beveik 
>>>>>> nesigirdes, arba girdesis taip, kad nesuprasiu ar cia dyzelis ar 
>>>>>> benzas, bet anaiptol. Vaziuojant greiciau - taip, kaip ir daugumos 
>>>>>> dyzeliu, jo kaip ir nesigirdi, bet stovint vietoj ar letai judant jis 
>>>>>> girdisi, ir tikrai labai jau traktoriskai. Antras dalykas- vibracija. 
>>>>>> Ant laisvu apsuku ji jauciasi, ne taip kaip octavijoj, kur tiesiog 
>>>>>> bilda visas salonas, bet vistiek jauciasi ir nemenkai. Pagazavus ji 
>>>>>> visiskai neisnyksta, tikrai jauciasi kad dyzelis. Tikejausi kad V6 
>>>>>> bus kur kas svelnesnis. Rizikuoju gaut per makufeli, bet pasakysiu, 
>>>>>> kad mano avensio d-cat'as dirba tyliau ir... graziau, nors tai tik 
>>>>>> gedingas i4.
>>>>>>
>>>>>> Taigi kol kas tiek is trumpos pirmines apziuros, noresiu dar pabandyt 
>>>>>> i4 varijanta su 2.2CDI, jei ten irgi situacija tokia pat su variklio 
>>>>>> triuksmu, tada jauciu reiks rimtai pradet galvot apie benza :/
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>
>