Tema: Re: kas negerai su volvo?
Autorius: tas kuris virshija
Data: 2012-02-20 16:52:27
Tu matyt savo maybacha pardavei todel ta volvo taves ir nezavi...

Praktiskumas nesuper, bet puse velnio. Nu universalas geriau uz sedana.
Persiveziau visus daiktus kai krausciausi, telpa i vidu mociutes
kede-tualetas. Sekmes toki sukisant i sedana...
Del ekonomijos esu linkes sutikti-ishties 1.8 benzas ryja daugokai. Bet
su smagumu tai nuvaziavai gerokai i lankas. Uzmynus prie tinkamu apsuku
traukia normaliai, nera jokiu problemu paspartint lenkima. Aisku jei
pjausi masina ant 1000rpm tai ir bugatti veyron netrauks. Pora kartu
teko iki varsuvos vaziuot, tai sedynes bent man ziauriai patogios,
stuburo nelauzia. O taisymas nera pigus, bet nera ir brangus-sakyciau
normalios kainos.