Tema: Re: kas negerai su volvo?
Autorius: CodeC
Data: 2012-02-19 18:00:09
On 02/19/2012 05:51 PM, Dainiushas wrote:
> dar kartą kartoju, salonas pas jį Volvo. Jei ne dyzelis - tai ir
> variklių normalių yra.

nzn kieno salonas, net jei ir volvo, tai irgi nieko stebuklingo. volvo
apskritai salone bene viens gerai padarytas dalykas - ziauriai patogios
sedynes, cia as savikritiskas :) pas mano 850-ta salonas irgi prastas.
pas v70 dar prastesnis. visi jie barskalai ziaurus. iki kokio bmw/audi
salono kokybes jiems dar toli shudais plaukt. s80 nevaziavau, nzn, gal
ten jau geriau viskas. v40 vadeliojau per trumpai kad adekvaciai
ivertinti salono kokybe, bet siaip paliko prasta ispudi visais atzvilgiais.
p.s. vadindi 1.3-1.4 tonos sveriancia masina kibiru - originalu. kiek
tada turetu sverti ne kibiras? tai tiesiog prastai padaryta masina, nes
dare ja ne volvo.

> Dėl talpos, kaip bebūtų, bet ji yra universalas. Kad ir šunį turint. O

tai tavo reikalas ka tu perki, ar universalo pavadinima ar tirkai talpia
masina. as tikrai vietoj v40 rinkciausi marea - visais atzvilgiais
pranasesne masina.

> ir tu savo volvą, kiek kartų buvau užkrovęs pilnai?

dafiga + viena karta. kitaip nereikia tokios masinos, nes universalas
bet koks visada bus maziau komfortiskas uz to pacio modelio sedana.