Tema: Re: kas negerai su volvo?
Autorius: CodeC
Data: 2012-02-19 18:44:59
On 02/19/2012 06:38 PM, Dainiushas wrote:
> tai nahui ta Marea, tada jau Multipla ir viskas OK :)
>
> Kas link barškėjimo, kiek mačiau Volvo tai kažkaip nebarška labai. Ir
> 400kkm tiems 40 ne riba.

su tavim as nesigincyju, nes tu visais gyvenimo atvejais esi mates
kitaip ir daug daugiau nei kiti.
o temos autoriui siulau mazdaug 1:1 tos pacios klases auto, tik mano
galva zymiai patikimensi ir geresni, paziurejus skelbimus - net pigesni.
pvz: http://www.autogidas.lt/fiat-marea-jtd-universalas-2002-0122821529.html

jei tu rimtai manai kad tas v40 su renuskes 1.9 varikliu geriau -
neturiu ka daugiau diskutuot. Exo gal pats kaip nors nuspres pabandes po
keleta variantu vieno ir kito.