Tema: Re: kas negerai su volvo?
Autorius: Signalizacija
Data: 2012-02-20 09:46:19
Jie mokesi ne tik meknikos bet ir kompromisu mokslo. Ir tie 5 kausai, kaip 
ir 3 yra viso labo kompromisas

"CodeC" <co@co.co> wrote in message news:jhstka$65v$1@trimpas.omnitel.net...
> On 02/20/2012 09:39 AM, Signalizacija wrote:
>> Butum mekanikos mokslo mokesis suprastum kad tas dar vienas kausa kaip 
>> tik
>> ir yra minusas :)
>
> nesupratau, tu cia rimtai ar ne? reik suprast, kad tie, kurie variklius 
> projektuoja ir i serijine gamyba paleidzia, mechanikos mokslo nesimoke ir 
> siaip sau viena skyle per daug bloke padaro?
>
>>
>> "CodeC"<co@co.co>  wrote in message 
>> news:jhrf1n$ob$2@trimpas.omnitel.net...
>>> On 02/19/2012 08:28 PM, Dainiushas wrote:
>>>> lygiai taip pat galima pasakyt, kas pas Volvo netycia gavosi vienu per
>>>> daug. Arba jam lygiai taip pat truksta lyginant su pvz. BMW 3.0d
>>>
>>> nu jei tau papildomas kausas minusas - tai gal cia ir baigiam :)
>>> del bmw nesiginciju, ten tikrai geriau.
>>>
>>>>
>>>> On 02/19/2012 08:24 PM, CodeC wrote:
>>>>> On 02/19/2012 08:22 PM, Dainiushas wrote:
>>>>>> kurioj vietoj sudais? Iki 100km/h skirtumas 0.4s....
>>>>>
>>>>> nu kaip cia tau vaizdziau pasakyt, tam hdi vieno kauso biski truksta
>>>>> :)))
>>>>>
>>>>>>
>>>>>> On 02/19/2012 08:16 PM, CodeC wrote:
>>>>>>> On 02/19/2012 07:53 PM, Velnias wrote:
>>>>>>>> P406 universalas ilgesnis uz V70 universala (ta senesni modeli), 
>>>>>>>> ratu
>>>>>>>> baze taip pat didesne. 2.2 HDi variklis analogiskas 2.5 TDI
>>>>>>>> varikliui,
>>>>>>>
>>>>>>> tai tu lygink su D5, o ne su 2.5 TDI, kuris praktiskai baigesi su 
>>>>>>> lig
>>>>>>> senoliu 850 ir buvo naudojamas tik pirmuose v70 modeliuose. 2.2 Hdi
>>>>>>> toli
>>>>>>> shudais iki D5 plaukt.
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>>
>