Tema: Re: sumazinta kaina sutartyje
Autorius: zhegonskas
Data: 2011-12-23 15:54:45
nu tai matyt virsyja pvm ar dar kazka. ieskokis kitos.

jam tiesiog neapsimoka tau parduot - geriau kokiems rusams ar kazkam
kas cashu moka.

rinka tokia, nera cia ko pykt, kaip kedui del nuspaustos zolytes. butu
VMI gudresni, perkeltu viska ant pirkeju "peciu" (px, uz kiek perki,
susimoki pagal kokia mprekeivio lenetele), perekupams nebutu tikslo
slept ir viskas susitvarkytu, ir mokesciu surinktu normaliai.

siaip tai kartais keista - visi zino visas mokesciu nuslepimo schemas,
bet VMI niekaip nesugalvoja, kaip jas isgyvendint. pabande tik su IDV -
ir tai labai nemokshishkai.