Tema: Re: sumazinta kaina sutartyje
Autorius: MumZer
Data: 2011-12-22 00:22:26
Tomai, paskaityk kiek nepagrįstų teiginių prirašei tik tam, kad paloti..

2011.12.21 07:56, Tomas rašė:
> Jei butum toks uzhtikrintas teisuolis, kokiu cia dediesi
niekuo aš nesidedu

> , mashinas pirktum tik pas igaliotaji atstova,
kodėl?
>   remontuotumeis tik autorizuotam servise,
kodėl?
>   tik pas juos galima uzhtikrinti skaidru maksimaliu mokesciu patekima i biudzheta.
ar tikrai?
>   Bet tu vat kazhkodel susirandi kazkoki vargsha zhmogeli,
neatrodė jis vargšas.. turi du telefonus, o ir šiaip neapdrįskęs
> bandanti parduoti savo mashina
kažin kodėl, tada mašina iki registracijos atvažiavo su įmonės
"laikinais" numeriais?
>   (nes vaikus nebera ish ko pamaitint)
jo vaikus maitina darželyje, nemokamai, už tavo ir mano pinigus
> ir jy kaltini,
kas yra kaltinimas? fakto konstatavimas yra kaltinimas?
>   uzuot nuoshirdzhiai kaltines save.
kodėl turėčiau kaltinti kažką, tuo labiau save ir dar nuoširdžiai?