Tema: Re: sumazinta kaina sutartyje
Autorius: Cliff
Data: 2011-12-20 13:43:02
Tai kad dabar dar geriau bunam jei auto parvaro su kokiais IT dokumentais,
susimoki turginiui uz tarpinikavima is pagal sustaryi isigyji auto pats.
t.y. jis tik pasiima savo uzdarbi.

Esme man irgi iki siol buvo px, bet dabar jau nepoxui vien del to kad ahs
juos dar is savo SODROS turiu islaikyti (bei jo tevam ant pencijos sumest) ,
nes tas TURGINIS, niekur nedirba gauna is darbo birzos,
gauna KOMPENSACIJAS sildymui ir t.t. ir akis isputes sako , kad jam 10K/LT
men isleisti seimai nepinigai. Todel geriau ,kad zmona irgi nedirba o vaikus
augina, abu bedarbiai , ten siemao pajamos nesudaro kazkokio tai minimumo
todel dar prisiduria is SOCIALINIU.

"Night"  parašė naujienų news:jcpmep$52s$1@trimpas.omnitel.net...

Pize teisuoliai pilietiskieji susirinko, labai tikiuosi, kad jus
nesistengiate kompensuoti pilietiskumo stokos realiame gyvenime, maigydami
klaviaturas...