Tema: Re: sumazinta kaina sutartyje
Autorius: zhegonskas
Data: 2011-12-20 14:04:36
kiek cia tu rasineji, tai vis labai teisingas ir teisingai mastai.

gaila, kad tokiu mazai. bet svaigti, kad tokie dalbajobai kaip kedas su
fotikais ir shusniu spravkiu ir normatyvu padarys, kad tokiu kaip tu
butu daugiau - tikrai nemanau. ne taip reikia. del to jis ir
dalbajobas, nes pats to net nesupranta. pramustu socialines akcijas,
dar ka nors. o dabar tik shudinu skuduru valo kur primyzta ir tiek.