Tema: Re: sumazinta kaina sutartyje
Autorius: MumZer
Data: 2011-12-23 15:50:18
:) siaip as savo rasinejimuose neminejau, bet perekupo klausiau, kiek
jam mokesciu reiks moket, nes galiu ir primoket jei reikia.
perekupas i tai nieko neatsake. tiksliau padariau klaida uzduodamas
iskart du klausimus.
tai atsake tik i tai, kiek gali rodyti sutartyje..
bet kai sutartyje norima nurodyti tik 60% nuo sumos, o likusia dali - i
kisene, tai kyla daug nereikalingu klausimu.
ir siaip..
nu ATSISAKIAU as tos maskes. jau radau pora pardaveju, kuriems pinigai i
saskaita ir visa suma sutartyje nera problema

uzdarom nafik tema :D