Tema: Re: sumazinta kaina sutartyje
Autorius: Apocalypto
Data: 2011-12-20 23:31:20
labai klysti. niekas man negrizta. reikia moket suktis. is taves bando
issunkt tai nezliumpciok kampe, o daryk taip, kad tau butu nauda.
o kas liecia auto ir tave labai uzknisa perekupai su mazom sumom popieriuose
tai gali pats pasiieskot auto mobile.de ar autoscout.eu ir nusisamdzius
traliuka parsigabent. arba zinau ir tokiu kurie patys nuskrenda su lektuvu i
de ir parsivaro savo eiga.