Tema: Re: sumazinta kaina sutartyje
Autorius: Nitro
Data: 2011-12-20 13:37:40
o praktiskai kiekvienas esam pirke ir pardave tokiom schemom :)

"pjezo"  parašė naujienų news:jcpj60$ar$1@trimpas.omnitel.net...

Blogai:
1-restitucija, mokesciai ta pats jau zinai.
2-teoriskai tamsta dalyvauji mokesciu slepime, klastoji doc.
labai teoriskai- tai irodzius gali tureti bedos.
praktiskai- padedi apvogti valstybe.

variantu pagal duotas salygas jokiu:)
jei nesutinka pasirasyti kad gavo X (realia suma) uz auto, nesutinka gauti
tokio dydzio pavedima su duomenim- vaiantai  praktiskai issiseme.