Tema: Re: Apie A juosta
Autorius: Fla
Data: 2009-05-13 18:49:51
KEdas wrote:

> Ties šia vieta tavo skaičiavimai griūna, nes vid. greitis Vilniuje piko
> metu tėra 10kmh. Įrengus A juostas autobusų greitis būtų 36kmh,
> praplatinti gatves galimybių nėra.
> Skaičiuok šiomis sąlygomis.

Nezinau ar griuna, bet jei atmintis neapgauna, pas mane vidutinis
greitis rodomas mashinos kompe 30-40 :) Jei neklystu - 37.
I uzhmiesti, po kompo nuresetinimo (pries ~2men) ishvazhiaves dar nebuvau.

O vilniaus bedos su 10km/h kaip ir nekaso manes ;)

--
Ar zinojote, kad "o tau trukdo?" yra labiau diagnoze, nei klausimas? :)