Tema: Re: Apie A juosta
Autorius: KEdas
Data: 2009-05-08 10:58:21
Dėl to jau aš nesiginčysiu, bet faktas tas, kad su A juostomis atsiranda
galimybė paleisti daugiau autobusų/troleibusų ir jais važiuoti yra
greičiau nei AA (asmeninis automobilis). Be A juostos tokios galimybės
nebuvo, todėl eksperimentą reikėtų pakartoti.

Galima būtų pradėti nuo mažai apkrautų arba netgi tik dalyje maršruto.