Tema: Re: Apie A juosta
Autorius: Faktas
Data: 2009-05-07 15:48:22
nu jei tu manai, kad anksciau atsiras Fla prašomos sąlygos tai parašyk kada,
aš parašiau kada jos atsiras pagal mane. prie ko čia tie "nešk milijonus"....

o jei kas paklauses "kada valgysim kūgelį" gauna atsakyma - "kai iškasim bulves",
tai visai nereiškia (kaip kad tu supratai), o jog staigiai dabar, vidury žiemos puolam
kasti bulves.

--

http://laimiszmuida.blogas.lt/37112/darbas-ne-vilkas-i-miska-nepabegs.html