Tema: Re: Apie A juosta
Autorius: Faktas
Data: 2009-05-07 10:15:20
nu ir kas kad ten parašyta?

masei žmonių naudinga, kad neliktų juos lenkiančių per A juosta, nes taip jie sutaupys ir savo laiką ir degalus.

o ką tu ten parašei, tai bet ką iš aprašytų dalykų darant gali sulaukti eilinio tokio pat ateinančio ir parašančio:

ko čia moko praleisti pėsčiuosius, tegul eina pavogtų magų ieškot.

--

http://laimiszmuida.blogas.lt/37112/darbas-ne-vilkas-i-miska-nepabegs.html