Tema: Re: Q: duju kvapelis
Autorius: aviliux
Data: 2011-09-18 12:03:02
tai kad va:  http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=19&t=21661&start=0
Saulius Pranešimo tema: Re: LPG reduktoriaus perrinkimasParašytas: Geg 16
2010, 20:21 Miestas: Vilnius
Mano istorija tokia: Technine apziura nepraleido del padidejusio HC kiekio
ismetimo dujose. Perrinkau reduktoriu, sureguliavo. Praejau TA ir is jos
griztant dujine irenga pradejo nebeveikt.
Vakar chibre pakonsultavo telefonu. Pasirodo BRC genius reduktoriai tokia
savybe turi prakiurti po perrinkimo  Teks krapstyt pinigus ir pirkt nauja.
Na jei buciau chibrei prisiskambines pries remkomplekto pirkima tai buciau
sutaupes 60 Lt. Dabar vis vien teks nauja pirkt
Na siuo atveju su chibre pasikonsultavau. Paporino kad su ne BRC reduktorium
BRC nenori aptarnauti Vilniuje.

paskambinsiu dar paklaust ar brcvilnius reguliuos su ne brc reduktorium, bet
manau kad sansai nevirsija 5% kad kazkas pasikeite nuo pernai pas juos...